duminică, 28 noiembrie 2010

La Multi Ani Sinpro!

   Sinpro Timişoara a împlinit 5 ani de la înfiinţare! La mulţi ani şi la mai mare! Duminică, 28.11.2010 au sărbatorit. Discursuri, felicitari, prezentări de aparate şi accesorii foto (toate Nikon), gustari, prajituri etc. Şi două fete frumoase ce au stat la fotografiat. Cu profesionalism. La fel şi echipa Sinpro. Înghesuială mare. Mai ales la fotografiat. Am mers special să probez ceva blitzuri şi în mai ales obiectivul Nikkor PC-E Micro 85/2,8D. E grozav acest obiectiv, dar şi o groază de bani. O adevărată bijuterie, un pic greu de folosit până te obişnuieşti. Îl recomand celor avizaţi (însă nu cred că are rost să vă cumpăraţi unul dacă nu îl folosiţi la întregul său potenţial). Iar pe film nu puteţi controla diafragma. Aşa că eu rămân pe vechiul meu Nikkor AIS 85/2. M-am jucat un pic cu el şi am fotografiat. Evident fetele. 











   Câteva dintre fotografiile cu ele. Am folosit Nikon D300 cu Nikkor PC-E Micro 85/2,8D, dar şi bătrânul (şi excelentul) meu Nikkor 35-70/2,8D. Pe la unele fotografii am mai făcut unele mici intervenţii ulterioare.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu